Lidmaatschap

Aanmelding
Inschrijving als nieuw lid kan als volgt:

1. Inschrijving online
U kunt via deze website de officiële VISpas, Extra VISpas, of de JeugdVispas van Sportvisserij Nederland bestellen.
Na het invullen van uw gegevens en betaling bent u meteen lid en kunt u een Voorlopig Bewijs van Lidmaatschap uitprinten, waarmee u direct kunt gaan vissen. Dit bewijs blijft 30 dagen geldig. Vervolgens sturen wij u de jaarvergunning van 't Neerven. De definitieve VISpas wordt u per post binnen een maand opgestuurd door Sportvisserij Nederland. Wilt u zich online aanmelden ga dan naar VISpas aanvragen ONLINE.

2. Inschrijving via ons verkooppunt
U kunt ook lid worden via ons verkooppunt Dieren- en Hengelsportzaak Jos Willems, Sportparkstraat 48 te Bladel.
Net als bij het online inschrijven ontvangt u een Voorlopig Bewijs van Lidmaatschap voor 30 dagen en u krijgt meteen de viswaterlijsten mee.

Contributie bij meerdere verenigingen
Hengelsportvereninging Haal Op is aangesloten bij Sportvisserij Nederland en Hengelsportfederatie Zuidwest Nederland. Onze vereniging is daardoor voor alle leden vanaf 14 jaar contributie verschuldigd aan deze twee genoemde organisaties..
Sportvissers met een lidmaatschap bij twee of meer verenigingen zijn echter slechts één keer landelijke en federatieve contributie verschuldigd. Indien u meerdere keren de landelijke afdracht betaald heeft u recht op retournering van de teveel betaalde afdracht. (zie extra VISpas)

Adreswijziging
Om uw post op het juiste adres te ontvangen, is het belangrijk om adresmutaties zo spoedig mogelijk door te geven.
Dit kunt u doorgeven per e-mail: ledenadministratie@vispas.nl of per telefoon 0900-2025358.