Jeugdvispas

Voor jeugdleden die op 1 januari van dit jaar nog geen 14 jaar zijn.
Met de JeugdVISpas en de bijbehorende Lijsten van Viswateren op zak mag je vissen in alle wateren die in deze lijsten vermeld staan.
In Bladel bij ’t Neerven dien je ook nog de jeugdvergunning bij te hebben.
Bij Dier- en Hengelsportzaak J. Willems krijg je meteen de jeugvergunning mee, als je deze bij hem aanvraagt.
Bij visvijver ’t Neerven is het tot 14 jaar verboden om te snoeken.

Voor het aanvragen van een lidmaatschap met Jeugdvispas gaat u naar VISpas aanvragen.

U ontvangt direct (en per e-mail) een printbaar Voorlopig Bewijs van Lidmaatschap, met een unieke code. Dit document is een maand geldig.
Daarnaast kunt u direct de gezamenlijke, federatieve en aanvullingslijst van Nederlandse Viswateren printen of een gedeelte ervan.
U ontvangt van visvereniging Haal Op de jeugdvergunning voor 't Neerven.
De definitieve jeugdVISpas wordt u per post binnen een maand opgestuurd.
De Lijst met viswateren kunt u bestellen met de Jeugdvispas of  later, ophalen bij
Dieren- en hengelsportzaak Jos Willems, Sportparkstraat 48, 5531 AP Bladel.

Of download de visplanner app.
Alle wateren uit de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren, en ook steeds meer verenigingswateren, worden handig op Google Maps kaart weergegeven in de VISplanner. Die is beschikbaar als App (Appstore, Google Play), mobiele site (m.visplanner.nl) en website (www.visplanner.nl).Met behulp van je smartphone kun je dus aan de waterkant aantonen dat je – uiteraard in combinatie met de VISpas en nieuwe VISpasnummer* – mag vissen in het water waar je op dat moment aan het vissen bent. Je hebt de schriftelijke toestemming dus altijd bij de hand en die is daarbij ook altijd actueel.

U kunt ook via Dieren- en hengelsportzaak Jos Willems een JeugdVISpas aanvragen.

Dieren- en hengelsportzaak Jos Willems
Sportparkstraat 48